با حفاظ شیشه ای بالکن آشنا شوید.

 نصب حفاظ در بالکن از ابتدایی ترین ملزومات ایمنی است. حفاظ شیشه ای بالکن می‌تواند از سقوط افراد جلوگیری کند. علاوه بر این امروزه با پیشرفت چشمگیری که در زمینه طراحی و نصب حفاظ شیشه‌ای بالکن به وجود آمده‌است؛ متناسب با نیاز خود می‌توانید مدل های مختلفی را سفارش دهید. برای بهینه سازی نور طبیعی و همچنین بهره‌گیری از دامنه دید گسترده نیز می‌توانید روی به نصب حفاظ شیشه ای بالکن بیاورید. مجموعه تیام نما سال هاست در زمینه نصب و اجرا حفاظ بالکن شیشه ای فعالیت دارد. شما می توانید برای مشاوره با همکاران ما تماس بگیرید. 

 

حفاظ شیشه ای بالکن چیست؟

حفاظ در لغت معان     ی متفاوتی دارد. معنایی که ما به دنبال آن هستیم شاید کلمه نرده باشد. از نرده برای ایمن ساختن بلندی و جلوگیری از خطر سقوط استفاده‌ می‌شود. حفاظ شیشه‌ای بالکن به سازه‌ای گفته‌می‌شود که با نصب در تراس و بالکن می تواند از سقوط اشیاء جلوگیری کند. با بهره گیری از متریال شیشه می توانید از منظر هنری نیز یک نمای بی‌نظیر و شیک برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید. شفافیت شیشه موجب می شود که در مقایسه با سایر نرده ها مانند چوب، سنگ و فلز بتوانید میدان دید جذاب تر و بهتری در مقابل چشم خود ایجاد نمایید. امروزه استفاده از این سازه علاوه بر منازل، برای رستوران ها، کافی شاپ و هتل ها نیز مدنظر قرار گرفته‌است. به منظور ایجاد پوششی جهت ورود انواع آلاینده ها، گرد و غبار، حرارت و دود نیز می‌توانید از این سازه بهره ببرید.

 

چرا حفاظ شیشه ای؟

در چند سال اخیر زیباسازی نمای ساختمان به شدت مورد توجه معماران قرار گرفت و شیشه جایگزین نرده در بالکن ها شد تا به محیطی زیبایی ببخشد. با توجه به این‌ که برای زیباسازی نمای ساختمان می‌توانید از راهکارهای مختلفی استفاده‌کنید، حفاظ شیشه‌ای بالکن نیز کاربرد فراوانی در این زمینه دارد، به همین علت طرفداران بسیاری را توانسته‌است در چند سال اخیر به خود جذب کند. ساخت حفاظ از شیشه‌های مختلف و با طراحی های گوناگون شما را یاری می کند تا طرح های خاص مورد نظر خود را ارائه دهید. استفاده از پروفیل آلومینیوم نیز موجب می شود که بتوانید آن را با یک سازه شیشه ای ترکیب کرده و فضایی خاص برای بالکن خود به ارمغان بیاورید. نصب حفاظ شیشه ای بر روی بالکن و تراس کمک می‌کند تا شما بتوانید ارتباط تصویری خود را با منظره بیرون از ساختمان حفظ کنید. امروزه از میان شیشه های سکوریت با رنگ‌های متنوع می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید و در تمام فصول سال قادر هستید از فضای ایجادشده نهایت استفاده را ببرید. 

 

نصب حفاظ شیشه ای بالکن

نصب این حفاظ تخصص زیادی می طلبد. برای نصب این حفاظ حتما باید یک متخصص که دانش فنی کافی در این زمینه داشته باشد را در کنار خود داشته باشید. برای بررسی قیمت این سازه موارد و فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می‌شوند. شیشه سکوریت بالکن یکی از بهترین و مستحکم ترین انواع شیشه ها برای استفاده در بالکن است. بدون تردید مهم‌ترین مولفه ای که در اعلام قیمت حفاظ شیشه ای بالکن می‌تواند مد نظر قرار گیرد. نوع و کیفیت یراق آلاتی است که در آن به کار می روند. نحوه عملکرد صحیح و همچنین افزایش و دوام حفاظ شیشه‌ای نیز به کیفیت شیشه و یراق‌آلات به کاررفته ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل برای اعلام قیمت حفاظ شیشه‌ای این موارد در نظر گرفته‌می‌شوند. جنس شیشه و نوع بازشو از دیگر عواملی به شمار می روند. که در اعلام قیمت حفاظ شیشه ای اثر گذاری خود را نشان خواهند داد. در واقع پس از نوع یراق آلات و سیستمی که به کار می برید، این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برای اجرای این سازه پیش نیاز هایی وجود دارد برای مثال شما باید متراژ فضای تراس یا بالکن مورد نظرتان را اندازه گیری کنید. اگر برای طراحی و نصب شیشه بالکن نیاز به تجهیزات خاص و فریم آلومینیومی داشته باشید. باید هزینه های بیشتری را در مقایسه با طراحی های بدون فریم پرداخت نمایید.

شرکت تیام نمای پارسیان پیشرو در صنعت ساختمان، دارای حرفه ای ترین کادر متخصص فنی اجرای حفاظ شیشه ای بالکن با بیش از 20 سال سابقه در ایران است. برای نصب و عایق کاری این محصول با همکاران ما تماس بگیرید.

زیبایی این حفاظ را دست کم نگیرید

یکی از اقداماتی که می توانید برای بهینه سازی فضای منزل در نظر بگیرید زیباسازی بالکن و تراس است. و یکی از زیباترین روش ها حفاظ شیشه ای است. تنوع بالایی که در زمینه اجرای مدل های مختلف حفاظ شیشه ای تراس به وجود آمده است. می تواند شما را یاری کند تا فضایی زیبا و جذاب برای ساختمان خود ایجاد نمایید. علاوه بر این موارد با نصب حفاظ انواع شیشه بالکن می‌توانید یک عایق بی نظیر برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و سر و صدا نیز در اختیار داشته باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X

منو